Vanliga frågor

Frakt • Returer • Kontakta oss

Kan jag avbryta min beställning efter att jag har gjort ett köp på webbplatsen?

Jo det kan du.
Vi erbjuder omedelbara avbokningar av beställningar upp till en gräns på 12 timmar efter köpet - så om du ändrar dig inom den tiden - skicka ett meddelande till oss så avbryter vi och återbetalar dig i sin helhet så snart vi får din förfrågan. Om det gått längre tid än ovan så löser vi en retur och kredit.

Hur returnerar eller byter jag en vara?

Vår returpolicy varar i 7 dagar från och med först när vårt paket levereras till din adress.
Vi kommer att acceptera alla returer för alla oskadade varor inom 7 dagar för att garantera kundernas förväntningar och säkerställa tillfredsställelse av dina köp.
Vi är övertygade om att vårt urval av premiumprodukter kommer att möta eller överträffa dina förväntningar, men om du vill göra en retur - kontakta vårt supportteam så svarar vi inom 24 timmar för att hjälpa dig med processen.

Vilka typer av betalningar accepterar du?

Alla standardbetalningar. Vi accepterar alla betalningar med Visa, Mastercard, Swish, Klarna.

Vilka är dina fraktalternativ?

För närvarande kan vi bara erbjuda ett standardfraktalternativ. Se vår fraktsida i slutet av beställningen för mer detaljerad information om leveranstider per zon.

Vad händer om varan jag beställde kommer trasig eller skadad?

Vi är mycket noga med att välja tillverkare av våra utvalda kollektioner. Om du upptäcker ett fel eller fel i varan vänligen kontakta oss inom de första 7 dagarna efter att du mottagit varan i "Kontakta Oss" så löser vi det med dig för att få dig en återbetalning eller ny produkt.

Var skickar du ifrån?

Vi har vårt lager i Göteborg Landvetter, och leveranstiden är 2-3 dagar från dem. För att spåra din beställning, gå till menyn längst ner på sidan "Spåra din beställning" och du kan klistra in numret du fick när du gjorde beställningen i bekräftelsemailet.