FAQ
Vanliga frågor – din guide till Klösbrädan och vår service
Frakt, returer och kontakt
Kan jag avbryta min beställning efter att jag har gjort ett köp?
Ja, vi erbjuder omedelbara avbokningar upp till 12 timmar efter köpet. Kontakta oss inom den tiden, så avbryter vi beställningen och återbetalar dig. Har det gått mer än 12 timmar? Då hjälper vi dig med en smidig retur och återbetalning.
Hur returnerar eller byter jag en vara?
Vår returpolicy gäller i 7 dagar från det att paketet levereras till dig. Vi accepterar returer på oskadade varor för att säkerställa din tillfredsställelse. Om du vill returnera en vara, kontakta vårt supportteam. Vi svarar inom 24 timmar och hjälper dig hela vägen!
Vilka betalningsmetoder accepterar ni?
Vi accepterar betalningar med Visa, Mastercard, Swish och Klarna. Enkelt och tryggt för dig.
Vilka fraktalternativ erbjuder ni?
Vi erbjuder standardfrakt med en leveranstid på 2-3 dagar. Fullständig information om fraktalternativ hittar du i kassan vid beställning.
Vad gör jag om varan är trasig eller skadad vid leverans?
Vi samarbetar endast med tillverkare som levererar högsta kvalitet. Skulle du ändå få en skadad vara, kontakta oss inom 7 dagar så löser vi det snabbt med en ny produkt eller återbetalning. Vi strävar alltid efter att du ska bli nöjd!
Var skickas era produkter ifrån?
Alla våra produkter skickas från vårt lager i Göteborg, Landvetter, med leveranstid på 2-3 dagar. Vill du följa din beställning? Använd "Spåra din beställning" längst ner på sidan och klistra in ditt spårningsnummer från bekräftelsemailet.